понедельник, 22 января 2024 г.

УКРАЇНА – ДЕРЖАВА СОБОРНА, СОНЦЕНОСНА КОЛИСКА МОЯ

 

Моя країна – Україна!

У світі кращої нема.

Вона Соборна і єдина,

Моя Вітчизна дорога.

Щороку 22 січня українці відзначають одне із найважливіших свят, нерозривно пов’язане зі здобуттям незалежності. Це День Соборності України.

До цієї дати  працівники Байрацького БК та бібліотеки провели тематичну годину "Усе моє, що зветься Україна!" Присутні   згадали історію свята, взяли участь у вікторині про Україну, прикрасили  карту України ланцюгом єдності й голубами миру та висловили свої побажання на жовто-блакитних сердечках.

Бажаючі переглянули виставку-панораму "Україна – держава соборна, сонцесяйна колиска моя", яка оформлена в бібліотеці напередодні свята.  В експозиції представлені видання, що розкривають ідею єдності держави. Саме  про це мріяли наші предки і саме за це століттями віддавали й зараз віддають свої життя тисячі українців, виборюючи своє право на сильну неподільну державу.





Комментариев нет:

Отправить комментарий